Hoppning

.
Fotograf: Mamma
(Jag och rosie hoppar )
Blev inte så bra bilder i ridhusen :p
.
Hejsan, ridpasset igår var bra. Fast Rosie var lite stel i galoppen men hon var jätteduktig i hoppningen . Men hoppade bara 50 eller 60 för vi har ju bara hoppat en gåg innan :) Men rosie var jätte duktig. Efter vi hade ridit i typ en timme så skrittade/travade vi av dom barbacka i padocken :) Red i vattenpölar och hennes benskydd blev helt geggiga och dom e ju vita haaha helt dyngsura ;p  och igår när jag skule ta på mina stövlar så fastnade skedjan (stavning) och jag fick en jätteäklig blåsa :( Ska köpa nya ridhanskar.
.
Sorry för att jag inte har bloggat men aja nu ska jag blogga mycket ! Men idag ska jag åka till farmor och äta för hon fyllde år igår. Men senare kommer nog min ridoutfit :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0