Ny huva från HV POLO!

Hejsan!
Sitter i soffan och latar mig, haha, ska snart baka amerikanska stora blåbärsmuffins med mammi! 
Ska bli supergott sedan ska jag rensa ogräs och sånt i landet så jag kan tjäna (stvn!) pengar för på onsdag ska jag kanske till ullared med moster! :) Ska till Leo imon med mormor, mamma & moster sen så sover jag och moster över där sen till ullared dagen därpå med hennes kompis om inte dom ska resa då.. så det är bara kanske men vi får hoppas! =)
.
Tyckte den här luvan/huvan från HV POLO var sjuuukt snygg, vad tycker ni? Åh, denna vill jag verkligen ha!
/Emma-Louise

Kommentarer
Postat av: ems

oj shit helt glömt. tack för att du sa tilL!

fixar de nu direkt =) puss o kram

2011-08-08 @ 12:28:30
URL: http://emsinthebox.com
Postat av: kaffehörnan

Ikväll har jag haft en kompis häos mig, hjälpt mig och fotat

2011-08-08 @ 23:50:47
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0