Nya ridskor!

hejhej! =)
köpte nya ridskor idag, super snygga! På hööks har dom faktiskt fått in snygga ridskor :D
Tycker inte dom har haft det på ett tag, ibland har dom haft nästan 'helt vanliga' eller vad man ska säga ;) Köpte även chaps (ofc, haha) Provade oxå lite olika ridstövlar. Men asså ridstövlar passar verkligen inte på mig.. ser ut som jag har kalle anka fötter.. hah! Men det ser nästan ut som man har ridstövlar ändå men så har jag inte kalle anka fötter.. hihi (; super blanka chaps med, yey!
.
I alla fall.. skolan var ganska seg idag. Fast slutade ändå 2 så det var good! ;D Sen när jag kom hem så baka jag kladdkaka blev inte alls bra ååh, så äcklig! Helt torr & hård får be Emma komma hit äta upp den, för hon äter allt, haha :D Och förresten så mådde Emma jätte,jätte, jätte illa idag! ):  så synd för idag skulle vi igentligen bakat cupkakes. Men nu när jag var själv så tyckte jag inte det var någon ide att cykla och köpa massa grejor. Men jag har oxå gjort engelska läxan, kollat tv osv nu blir det mat, puss! 
/Emma-Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0