Ridpasset!

Hej på er!
Kom hem från stallet, för ungefär kanske två timmar sen ;) Red Sallie i ridhuset, (Emma med då) Och vi hoppade dock bara 50-60 men det är andra gången vi hoppar med dem.
.
Förra gången jag hoppade Sallie så var hon ganska 'tittig' innan hindret så man fick skänkla jätte mycket för att hon skulle komma över, haha!
.
Men det var inte alls så idag, idag rusade hon ganska mycket till hindrena behövde inte skänkla nästan alls. Men sen mer i slutet så gick det ganska bra men då tog jag tag i tyglarna! Innan var jag lite mjuk. Men nu menar jag inte att jag drog i dom då! ;) Körde lite dressyr också, ju på volt och lite så. Och det gick också faktiskt bra! Hon gick ner på tyglen nårra gånger men då gick hon ner jättefint! I söndes var hon JÄTTEstel så det var ju ett steg framåt, haha :)
.
Förresten så har Emma lite bloggtorka men hon bloggar snart imon eller idag skulle jag tro.
Mitt lilla matvrak, haha! :)
/Emma-Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0