Ridpasset

Tänkte skriva lite om ridpasset, när jag och Emma red barbacka förrutom att jag trilla av så var det helt ok! ;)
Fick ner henne på tygel då & då. Men när jag fick ner henne var hon såå fin!
Men det gick super bra och ställa henne det ända som var
.
minus var väll att hon rusade lite i galoppen men det var faktiskt mest bara nog 1 gång i slutet. Men jag kunde ställa henne ungefär kanske när halva ridpasset hade gått, då hade hon fin lugn galopp och var jättefin när jag ställde henne! (:
tänkte köra med att jag betygsätter ridpasset så ridpasset får 3 av 5 stjärnor, haha!
/Emma-Louise

Kommentarer
Postat av: Clara

Härligt när de går bra :)

Är de en Haflinger du har? :)

2011-08-18 @ 20:53:57
URL: http://allroundtempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0