Sommaren har sprungit förbi..

brännan har börjat gå bort..Solen gömmer sig bakom molnen..och regnet forsar..
och nu saknar jag sommaren! Skolan har ju börjat nu med riktigt tråkigt på tal om tråkigt är det att vi inte vatt så bra på att uppdatera alls. Har varit så trött på headern bakgrunden är snygg! Men headern ser hemsk ut, men imon ska jag fota lite med min mobil och ladda över bilderna på datan har mer bilder då hoppas på en lyckad header! :)
.
woops, back to skolan, ja det är anledningen till att vi inte uppdaterar skolan tar skiten på en. Ja, verkligen man har inga krafter när man kommer hem sen.. Men nu ska jag hoppa in i duschen och imon stallet, pusshej!
/Emma-Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0