En bild på den vackraste i världen ..

.
Hej på er ,nu har jag precis ätit kaka. Super gott ! Och för en stunds sen så har jag städat ett rum i källaren det var as stökigt och jätte mycket dam ! Och tveskärtar eller vad det nu heter kryp i allafall :s Det var jätte äkligt där men nu är det jätte rent hehe !annars har jag inte gjort så mycket mer än att stappat !
.
Men snart ska jag ju till teatern ska bli kuligt :) Men nu så ska jag  snart äta för jag ska ju iväg kl kvar över 6 :) Så vi får ju tyå äta ganska tidigt. Eller jag ska till Lena klockan kvart över 6 och teatern börjar klockan 7 så jag kan ju vara hos henne lite :)
.
Imorron ska vi rida jihuu ! Vi ska nog rida dressyr om inte maria vill visa några ridvägar i skogen för då rider vi ju ut :) Men jag tror det blir dressyr , för vi kan ju inte hoppa nu när vi har hoppat 2 ggr i rad :p Saknar min lilla ros ! Ska nog köra ganska hård träning med henne öva skenkelviktingar och galoppfattningar ställa och bak och framdelsvändningar :) Ska bli jätte roligt! Vet inte om jag ska rida barbaka eller inte men jag får väll bestämma mig då :)
.
Bilden åvan är ganska gammal ! Den är från första gången som vi hoppade har typ inga bra bilder men denna har jag ju inte lagt upp ennu och det är ju tråkigt att lägga upp samma bild många gånger :) Så jag tar med kameran imorgon okså så kommer det nya frächa (stavning) bilder :) Ska fota mycket på henne i hagen så det blir nog inte så mycket när jag rider :p Bara på henne typ ! Men hon är ju fiinast, underbarast , snällast och sötast hihihi :)
.

Kommentarer
Postat av: Sandruu ♥

Sv: Vart på ett museum sj? :D

2011-08-10 @ 19:39:27
URL: http://photosbysandruu.webblogg.se/
Postat av: Sandruu ♥

Ställ gärna en fråga i min frågestund! Om du dessutom ställer minst 10 frågor får du en länkning :) Om du inte gillar sånt här ber jag om ursäkt. Kram!

2011-08-10 @ 22:59:11
URL: http://photosbysandruu.webblogg.se/
Postat av: Sandruu ♥

Sv: Kul ;)

2011-08-10 @ 23:29:41
URL: http://photosbysandruu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0