Stan med Emma-Louise snart :)

Fick bli en gammal bild för jag tycker att det ät tråkigt med inlägguntan bild :D
.
Hejsan , asså förlåt för att jag inte har bloggat på jätte länge men jag har så mycket och göra nu när det är skola och allt ! Och på kvällarna är jag jätte tröt ! Men jag ska försöka blogga så mycket som jag kan ! Men nu när vi går i sjuan så slutar vi ju mycket senare.
.
I torsdags så var vi i stallet och då så hoppade vi 80 cm men Rosie var helt konstig , när hon vägrade så stegrade hon och håll på och krångla. Men när hon hoppade så hoppade hon helt rakt med huvet rakt upp ! Sen galopperade hon jättesnabbt men hon var ändå jätte duktig ! Och på söndag ska vi rida ut ska bli jättekul, och vida i vattnet och allt.
.
Senare idag ska jag och Emma-Louise till stan och handla litte :) Oche efter det skah jag och mamma kanske åka t hööks och bah köpa ridbyxor fast jag tror inte det för jag ska va med Emma-Louise ;) Men nu ska jag äta frukost bloggar kanske mer idag !
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0