Hoppning idag ..

Hejsan, idag vaknade jag kvart i 9 och gav pappa presenter för det e ju farsdag :) Sen klockan 9 åkte vi till stalet var sjukt taggad att rida ut men då kom någon dum jägare och sa att vi inte fick rida i skogen utan bara på vägen och där får man ju bara skritta så vi red tillbax och hoppade lite. Började hoppa ett litet kryss på ca 50 cm sen höjde vi till rättuppstående och då hoppade jag 80cm Rosie var jätteduktig och vägrade bara en gång på krysset :)
.
Sen åkte vi till min farfar och gav han pressenter på farsdag , han fick en fågel matare. Nu e vi hos lottas kille för hon fyller år han har en assss snygg data (som jag e inne på nu) en sån apple (macbook ) kallar han den för och den e ass bra/snygg. Hela hans hus är så jävla fint :o så jävla avis :/ Har typ öppen spis och en typ bioskärm och as fina tavlor och helt rent snygga lampor oxå ;)) Aja men nu ska jag fika , mums mums :p
.
(blev ett bildlöst inlägg har ju inga bilder på hans data ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0