stan!

hejsan!
nu sitter jag o kollar på idol, äter chips. Menmen, vaknade vid 11 idag kollade på våra bästa år, extreme home makeover och project runway haha. Sen åt jag och spelade på mobilen sen kom Emma, typ vid 2? ;)
vi fotade och sen åkte till stan. Köpte en kofta och slickesten till Sallie. Självklart morots smak eftersom hon älskar morötter hoppas hon gillar den nu annars blir jag arg, haha!
vi var där typ till halv 6 vi gick från stan ända till mig! Jag fick jätteont i benen. x)
Sen när vi kom hem så latade vi oss, hah. Emma åkte hem kvart över 6. Sen käkade jag satte på datan och kollar tv, idol! :)
haha, där var hela min dag ;)
slickestenen jag köpte till Sallie, på hästshopen (:
koftan jag köpte på H&M.
kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emme

SV: :)



Okey! Jag rider på ridskola men hoppas på egen häst när jag blir större. Jag kommer nog inte skaffa egen häst förrän jag slutat skolan. Skolan tar jätte mycket tid av mitt liv och om jag även ska ha häst att ta hand om kommer min tid inte räcka till, tyvärr.

Hade mer än gärna skaffat egen häst. Hoppas på en sköthäst inom två år. Får se hur det blir med det. Själv då? :)

Kram

//Emme

2011-11-04 @ 21:49:15
URL: http://felixiz.blogg.se/
Postat av: Irma - topponys.blogg.se

Hej! Vilken fin blogg du har :)

Kolla gärna in våran blogg. På våran kan du läsa om oss och våra ponnyer och våran väg upp mot eliten!



/Irma - topponys.blogg.se

2011-11-04 @ 22:32:30
URL: http://topponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0