Ridningen

Hejsan , jag ville bara säga att ridlektionen i torsdags var jätte bra vi red på gräs banan och körde dressyr . Rosie var jätte duktig och gick på tygen och stäldes bra och sånt men var ganska stark så hon gick inte i form , och kunde nästan inte byta galopp i olika volter. Men jag tyckte hon var jätte duktig ändå :)
.
Och nu ska vi bara rida en gång till på måndag på ridskola sen ska vi ha frida (vår ridlärare) Som privar lärare varanan söndag, i en och en halv eller två timmar per lektion på söndagarna :) Ska bli jätte kul jag tror att första lektionen nästa vecka på söndag då.
.
Imorgon ska jag och Emma-Louise se på Smurfarna på bio ska bli fett nice :) Sen efter det ska Emma-Louise bara åka hem och packa sen ska vi sova över hos mig (Emma). Vi ska kanske sova i tältet igen :) Det är as kul och sova ute , mitt i natten brukar vi gå ut :)
.
(Random bild från falkenberg :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0