helgen! =)

tjabba!
Sitter här och har mitt marsvin i mitt knä, hihi :)
Har precis ridit fick Gerda, gick inte så bra ;$
Hon lyssnade verkligen inte alls. Men hon är ganska svårriden. Men hon bara rusade i väg i galoppen fick inte stopp på henne skitjobbigt :(
Aja efter skolan iaf, bakade jag & Mamma pepparkakor asgott. Åt mycke deg! :D De är ju de som är goast..
men vi hade satt in typ 16 pepparkakor i ugnen så glömde ja o mamma dem.. så alla blev brända 16 pepparkakor åt skogen :( Aja, vi hade ju ändå mycke deg kvar så det blev iaf ca 30 pepparkakor, tror jag. Men i helgen som jag över med Emma & Jonna, vi hade superkul, loveya vi sov i källaren och på kvällen käkade vi på Capri. Och sen gick i stan. Sen gjorde vi ju lite annat också, hehe. Sen på lördan sov ja med Emily vi hade också superkul :D ilu2!
hihi kommer lite bilder på pepparkaksbaket och från helgen :)
image description
image description
image description
bästavän ♥
image description
jonnis! :)
tog ett kort på emily när hon var skitliten som var hos farmor & farfar. Och resten tog vi med camwow, så hon kommer döda mig vilken bild jag än lägger upp på henne.
Aja, nu ska jag kolla elsas värld, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0