Skolan

Hejsan. Nu sitter jag i skolan och har bild:) Har gjort ett bildspel ocgh visat hehe;x Men i måndes så red vi jag hade ju chocho och emma-louise fick en ny häst som hette pale ;) Den var jätte gullig men galopperade jätte fort och jätte stort . Nästa gång så ska vi hoppa ,fast jag har typ inte hoppat chocho på as länge hihi men hon är nog duktig :) Pale kommer ju typ vara jätte snabb hihi! Men vi kommer ju typ inte få hoppa så högt eftersom vi rider med 6åringar och Frida orkar kanske inte höja hela tiden när vi ska hoppa:)) Men hoppas typ inte vi bara ska rida /hoppa över bomma hehe :s Men nu ska jag fortsätta ha bild 

[Gammal bild på sammy (saknar diig )]

//Emmaålström-Rosie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0