Hissar & Dissar

Temat är alla dessa luvorna! ;)
DISSAR :

1;an
Helt vanlig svart luva, neeej! Kanske på en brun eller skäck färgad häst, men inte tex om den är svart för då ser man knappt att den har någon luva, Inte vit heller det blir ju så stark färg då, på den.
2;an (SVERIGE LUVAN) Jag gillar det nya 'sverige temat på luvor schabraker eller ngt annat, men denna som är stickad i luvan lixom tyckte inte jag var fint!
HISSAR:


1;an det är såhär jag menar! Till skillnad från den andra luvan sverige flaggan ska inte vara stickad! ;)
2;an Engelska flaggan är ju bara för snygg asså! Kanske hade köpt den engelska luvan istället för den svenska luvan :)
.
det var det var tycker ni bäst om? :)
Nu ska jag till stallet till Sallie, ha det bra!
/Emma-Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0