lite nytt

Hej på er!
Det är ny design nu till bloggen, tyckte det behövdes är väll sådär nöjd.. kommer bytas ut snart skulle jag tro måste fixa massor av annat också tryck f5 om inte designen syns!
.
har varit lite 'off' på bloggen ;)
men jag har faktiskt inte orkat  så mycket har inte haft riktigt tid heller. Jag var på liseberg i lördes, superkul! Söndes var jag i stallet hos Sallie red ut med Emma så sjukt häääärligt! Vi gick i bäcken för mysigt bäcken är ganska djup med Sallie är ju c-ponny och jag nuddade med fötterna. Det är så mysig att gå i djupt vatten med hästarna fast det kanske bara är jag som tycker det? Haha!
.
Idag var det första skoldagen det var helt okej asså fattar inte varför vi gick idag typ rast hela tiden, haha nu ska jag kolla tv, sen ta på mig ridkläderna, kram ♥
du & jag
hand mot hov,
knäcker inget vårt vänskapsband! ♥
/Emma-louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0