Älskling

.
Hejsan , nu sitter jag och chillar framför tv n. Och äter frukost , Ska snart packa ryktlådan ska fixa en till Rosie :) Har haft en till alla mina roderhästar ! Men  Rosie får en av mina gammla för jag orkar inte köpa en till har typ 5 stycken som bara ligger och skräpar :s Så jaop hon får en gammal ;p
.
Igår så var jag ju på teatern den var as bra :)  Jag lena&lotta satt och frös till is haha. Men jag tänkte ta mina kortbyxor men tog mina långa om jag skulle ha de små så hade jag fått gå hem ;o Jag skulle fan blit sjuk ! Sen efter så åkte jag o lotta till maxi och köpte paj haha ! Men vi hörs :)
.

Kommentarer
Postat av: Sandruu ♥

Allt bra idag? :)

2011-08-11 @ 11:31:46
URL: http://photosbysandruu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0