Tips om en övning!

Hejsan, denna övningen ska jag och Emma göra på torsdag, tror jag! :)
SJÄLVKLART kan du välja vilken höjd du vill, men jag och Emma ska nog ha denna höjden, det är första gången ju!
.
man börjar vid kortsidan fattar galopp och galopperar längsmed långsidan, efter hindret svänger precis innan kortsidan, sedan hoppar du 2;a hindret, sen travar du över bommarna! sjukt bra övning ändå, tror jag och Emma ska göra det på torsdag. Riktigt bra, eftersom man lär sig att ha kontroll efter hindret och att man ska trava över bommarna gör ju det lite svårare oxå! ;) Blir en ridoutfit imon, tror jag.
.
Imon ska jag och Emma till stugan i falkenberg (badstugan) vi ska bada, grilla & ha det super! :) kommer hem söndag eftermiddag och då sticker vi till Sallie & Rosie, SUUUPER!
/ Emma-Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0