Wicke!

Bilderna är fotade av min kusin sanna ♥
.
Hejsan , nu sitter jag och ätec MCDONALD mat :) Det är såå goot ! Men idag så har jag vat med Sanna min kusin då och vi red ut lite men det typ ösregnade så det var inte så skönt när man har t-tröja hehe... Men Wicke var as stark och väldigt pigg och i galoppen var jag kanske en km framför sanna haha han var så himla snabb fick aldrig en fin galopp! Men när han galopperade så snaggt så var galoppen ändå fin liksom han försökte inte få av mig o så ju ! Men han gick knappt och stanna , men sanna sa att han ville hem så om jag inte kunde stanna skulle han bara springa hem :) Sen när vi nästan var hemma så provade vi och stegra hon kan ju få wicke att stegra själv och han stegrade as höggt ! Men det var jätte roligt hihi :) Sen så gjorde vi rent utrustningen och mockade för hästarna skulle stå inne i natt o sen skulle jag typ hem Men hinner inte blogga mer nu :) Men vi hörs.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0