Gekås

Fotograf ; Jag [Emmaålström]
kamera nikon d3000
.
Saknar dig Sammy kommer alltid älska dig ;'(
.
Hej idag ska jag till ullared men mormor skulle med så Emma-Louise kunde ju inte följa med då synd , men jag ska köpa en grimma till Rosie och ridstrumpor och en onepieas eller hur den nu stavas och så ska jag kanse köpa något mer till Rosie kanske ska köpa ett hoppspö om det är billigt , och så ska jag köpa ett smyckes träd.
.
Kommer ett video inlägg senare idag eller imorgon om vad jag köpte och sånt :) Igår spelade vi ju minigolf och åt på verona , det var jätte kul ag kom 3a på golfen tyckte banornoa var jätte svåra ;o Men vi klarade ju det , och sen åt vi ju på veron jag åt en plankstek och till efterrätt en glass med grädde chokladsås och hallon jordgubar och blåbär det var supergott !

Kommentarer
Postat av: Vilja - Sveriges största häst & kalvblogg

Det var länge sen jag var på Gekås, vill dit igen :) Passa på att köpa ridbyxor! Fick hem ett par helskodda vita för 200 kr, jättesköna! :D

2011-07-29 @ 14:11:10
URL: http://kalvgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0