God natt ..

[ Bild lånad av google.se ]
Hejsan , nu har jag hängt upp min nya spegel . Och för ett tag sen ätit nyhems grillen ! Där är det as god mat . Men imorron ska vi åka och titta på de hästarna som vi kanske ska bli medryttare till :) Ska bli jätte kul och titta hur det är där och att rida igen det var ju jätte längesen, så morrondagen kommer bli jätte rolig. Och imorron så ska jag lägga ut min ridoutfit , så får ni se dom nya ridbyxorna på . Om ni vill det då , så får ni se vad jag har på mig när jag rider :)
.
Imorron ska jag också skriva hur det gick hos hästarna och om vi får dom , hoppas det.. Håller ni tummarna ? För om vi får dom så blir denna bloggen lite med häst blogg ju ?  Då skriver vi ju ridpasset och sådana saker :) Då kommer det mer bilder på hästar och sånt. Och så kommer nog en ny heade med med hästar på .
.
Men nu ska jag göra mig iordning för sängen och läsa lite innan jag ska sova , Asså jag är jätte tröt fattar inte varför ;o Men nu ska jag sova ♥
.
//Emmaålsröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0