läsläsläsläsläs..

hejhej! ;)
sitter här på en halvseg data.. Min är skitseg den har blivit lite knasig, hihi. Så nu stter jag på vår gammla data. och den är jätteseg i början tar det 20 min att starta och komma in på internet totalt, typ haha, asså att starta och komma igång eller vad man ka säga tar typ 5-7 min sen tar det typ nästan en kvart att komma in på internet! Så jag vet inte om jag orkar blogga. Man kan ju inte ladda in bilder från mobilen, på denna. Så det blir ju bara google bilder? :o
tråkigt! åh, jag vill ha en ny data fast det kommer jag väll inte dirket få..? Min är bara 1år eller ett halvår(!)
Och är redan skitseg. :( jag vill bara slå sönder den men jag har ju min mobil♥ och den har ju internet,fb :)
tur de :D haha, aja ska kolla 4:e asnittet på elsas värld, sen duscha och kanskee städa rummet om jag orkar x)
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0