Gårdagens ridpass

Hejsan. Igår red vi ut det var jätte mysigt, Fast det blev nästan bara skritt för vi fick inte rida på ängen som vi red på förra gången så vi fick närtan bara rida på vägen. Men vi travade och galopperade lite på en annan äng fast den var jätte gropig och var som en liten backe, Men när vi kom tillbaka till stallet så rid vi lite i padocket. Då var Rosie jätte duktig och gick lite på tygel. Det stog några kossor precis jämte hagen och Rosie var jätte rädd för dom haha xd Men jag tyckte att ridpasset var jätte bre och den får 5/5 stjärnor HA.:)
.
Igår var det tävling på caprifolen och Sallie kom trea med dom små barnen och Rosie kom etta 2 gånger med dom vuxna hon van 2/2 tävlingar :) Dom är så duktiga! Grimman som jag köpte till Rosie passade, den ar jätte söt på henne färgerna passade henne precis !
.
Nu sitter jag och övar på no-provet jag har idag för jag glömde ju det förra veckan och har såklart glömt boken idag igen men jag övar på google och olika hemsidor hehe.. Men ska öva lite nu på morronen i skolan okså! Kommer typ inte få godkännt menmen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0