Stallet snart ..

Hejsan. Idag ska vi till stallet [styringe] Fast vi ska rida med typ 6åringar, för vi skulle ju igenteligen sluta men det fick vi inte för ägaren av stallet! Vi fick rida i småbarns gruppen eller i vixen nybörjare grupp så vi tog barnen som har ridit lite längre! Kommer säkert gå jätte bra, vi har ju fortfarande Frida så når dom travar så ska jag och Emma-Louise galoppera m.m. Men nu ska jag byta om till ridkläderna!
.
Ska bara äta upp maten hihi äter spaggetti och köttfärsås :) Super goot! Och jag behövde inte göra provet idag utan nästa måndag för att vi har 3 andra prov denna veckan! Men nu så har jag 2 prov på måndag :( Orkar inte lära på till båda , matte prov på onsdag och fredag och geografi prov på torsdag no och so på måndag måste öva hela tiden nu ju ): det är det roligaste jag vet :/ Men nu måste jag dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0